Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1793

1501
Autor:Bennetto, Loisa
Naslov:Intract and impaires memory funcrions in autism
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1831-1835: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10365

1502
Naslov:The effects of maternal alcohol consumpion and cigarette smoking during prednyncy on acustic cry analysis
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1813-1815: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10364

1503
Autor:Korner, Annelise F.
Naslov:Reliable individula differences in preterm infants' excitation management
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1803-1805: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10363

1504
Naslov:Depressed mothers' touching increases infants' positive affect and attention in still-face interactions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1791-1792: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10362

1505
Autor:Braungart-Rieker, Julia M.
Naslov:Infants' response to frustrating situations
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1716-1779: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10361

1506
Autor:Melstein Damast, Amy
Naslov:Mother-child play : sequential interactios and the relations between maternal beliefs and behaviors
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1764-1766: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10360

1507
Autor:Peskin, Joan
Naslov:Guise and guile : children's understanding of narrative in which the purpose of pretense
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1749-1751: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10359

1508
Autor:Lillard, Angeline S.
Naslov:Body or mind : children's categorizing of pretense
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1733-1734: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10358

1509
Autor:Vinden, Penelope G.
Naslov:Junin Quechua children's underestanding of mind
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1716: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10357

1510
Autor:Carpendale, Jeremy I.
Naslov:On the distinction betwen false belief understanding and subscribing to an interpretive theory of mind
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1704-1706: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10356

1511
Autor:Bratsch, Karen
Naslov:Between desires and beliefs : Young children's action predictions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1684-1685: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10355

1512
Autor:Kalish, Charles
Naslov:Cause and symproms in preschoolers' conceptions of illness
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1668-1670: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10354

1513
Naslov:The developmnent of reasoning about causal and noncausal influences on levers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1644-1646: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10353

1514
Autor:Guberman, Steven R.
Naslov:The development of everyday mathematics in brazilian children with limited formal education
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1622-1623: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10352

1515
Autor:Mix, Kelly S.
Naslov:Do preschool children recognize auditory-visual numerical correspodences?
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1607-1608: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10351

1516
Autor:Harris, Paul L.
Naslov:Understanding of presmission rules by preschool children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1591: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10350

1517
Autor:Taylor, Marianne G.
Naslov:The development of children's belief about social and biological aspects of gender differences
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1570-1571: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10349

1518
Autor:Povinelli, Daniel J.
Naslov:Self-recognition in young children using delayed versus live feedback : evidence of developmental asyncrony
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1553-1554: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10348

1519
Autor:Vernon-Feagans, Elizabeth
Naslov:Otitis media and the socila behavior of day-care-attending children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1537-1539: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10347

1520
Naslov:Adolescents' age preferences for dating partners : support an evolutionary model of life-history strategies
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1509-1511: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10346

1521
Autor:Gonzales, Nancy
Naslov:Interobserver agreement in the assessmnet of parental bahavior and parent-adolescent conflict : african american mothers, daughters, and independent observers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1496-1498: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10345

1522
Autor:Repetti, Rena L.
Naslov:The effects of perceived daily social and academic failure experoences on school-age shildren's subsequent interactions with parents
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1480-1482: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10344

1523
Autor:Goldberg, Wendy A.
Naslov:Emplayment and achivement : mothers' work involement in relation to children's achivement behaviors and mothers' parenting bahaviors
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1526-1527: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10343

1524
Autor:Martin, Jacqueline L.
Naslov:Do mitigating circumstances influence family reactions to psysical aggression?
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1465-1466: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10342

1525
Naslov:Continuiti in parent-child relationships from infancy to middle childhood and relations with friendship competence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1452-1454: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10341

1526
Autor:Kochanska, Grazyna
Naslov:Children's narratives about hypothetical moral dilemmas and objective measures of their conscience : mutual relations and socialization antecedents
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1434-1436: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10340

1527
Autor:Garner, Pamela W.
Naslov:Preschoolers' emotional control in the disappointment paradigm and its relation to temperament, emotional knowledge, and family expressiveness
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1417-1419: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10339

1528
Autor:Shell, Rita M.
Naslov:Childrens reactions to the recipient of direct and indirect help
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1403-1405: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10338

1529
Autor:Thorne, Avril
Naslov:Situating adolescent gender and self-esteem with personal memories
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1389-1390: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10337

1530
Autor:Denton, Kathy
Naslov:Age differences in support processes in conversation between friends
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1372-1373: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10336

1531
Autor:Rumbaugh Whitesell, Nancy
Naslov:The interpersonal context of emotion : anger with close mates and classmates
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1358-1359: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10335

1532
Autor:Erdley, Cynthia A.
Naslov:Children's social goals and self-efficancy perceptions as influences on their response to ambiguos provocation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1343-1344: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10334

1533
Autor:Finnegan, Regina A.
Naslov:Preocupied and avoidant coping during middle childhood
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1327-1328: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10333

1534
Autor:Kochenderfer
Naslov:Peer victimization : cause or consequence of school maladjustment?
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1316-1317: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10332

1535
Autor:Fay, Anne Luise
Naslov:Knowing about guessing and guessing about knowing : preschoolers' understanding of indeterminancy
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 715-716: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10331

1536
Autor:Custer, Wendy L.
Naslov:A comparasion of young children's understanding of contradictory representation in pretense, memory, and belief
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 687-688: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10330

1537
Autor:O'Neill, Daniela K.
Naslov:Two-year-old children's sensitivity to a parent's knowledge state when making requests
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 675-677: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10329

1538
Autor:Hofstadter, Maura
Naslov:Response modality affects human infant delayed-response performance
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 657-658: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10328

1539
Autor:Akhtar, Nameera
Naslov:The role of discourse novelty in early word learning
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 644-645: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10327

1540
Autor:Oshima-Takane, Yuriko
Naslov:Birth order effects on early language development : do secondborn children learn from overheard speech?
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 633-634: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10326

1541
Naslov:Quality of center child care and infant cognitive and language development
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 619-620: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10325

1542
Naslov:And baby makes four : predictors of attachment security among preschool-age firsborns during the transition to siblinghood
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 603-605: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10324

1543
Autor:Belsky, Jay
Naslov:Trouble in the second year : three question about family interactions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 576-578: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10323

1544
Autor:Stelle, Howard
Naslov:Associations among attachment classifications of mothers, fathers, and their infants
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 553-555: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10322

1545
Autor:Calkins, Susan D.
Naslov:Behavioral and psysiological antecedents of inhibited and uninhibited behavior
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 538-540: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10321

1546
Naslov:Behavioral inhibition and stress reactivity : the moderating role of attachment security
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 520-522: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10320

1547
Naslov:Inhibitory control in young children and its role in emerging internalization
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 505-507: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10319

1548
Naslov:The peer relations pf preschool children with communication disorder
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 487-489: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10318

1549
Autor:Roberts, William
Naslov:Empathy, emotional expressiveness, and prosocial behavior
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 467-470: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10317

1550
Autor:Shifflett-Simpson, Kelly
Naslov:Mixed mesages resoulution and children's response to interadult conflict
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 447-448: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10316

1551
Naslov:Peer relationship and emotional well-being of youngsters with sickle cell disease
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 434-436: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10315

1552
Naslov:Genetic and enviromental influences on temperament in middle childhood : analyses of teacher an tester ratings
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 421-422: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10314

1553
Autor:Brooks-Gunn, Jeanne
Naslov:Ethnic differences in children's onteligence test sorces : role of economic deprivation, home enviroment, and maternal charasteristics
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 405-408: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10313

1554
Autor:Jiao, Shulan
Naslov:Cognitive development of chinese urban only children and children with siblings
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 395: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10312

1555
Autor:Gavin, Leslie A.
Naslov:Adoscent girls' relationships with mothers and best friend
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 385-386: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10311

1556
Naslov:A model of the effects of perceived parent peer support on adolescent false self behavior
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 373: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10310

1557
Autor:Capaldi, Deborah M.
Naslov:Predicting the timing of first sexual intercourse for at-risk adolescent males
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 357-359: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10309

1558
Autor:Tumbman, Jonathan G.
Naslov:The onset and cross-temporal patterning of sexual intercourse in middle adolescence : prospective relations with behavioral and emotional problems
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 342-343: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10308

1559
Autor:Gorman, Kathleen S.
Naslov:Does schooling buffer the effects of early risk?
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 324-326: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10307

1560
Autor:Patel, Nisha
Naslov:Socialization values and practice of indian immigrant parents : correlates of modernity and acculturation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 312-313: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10306

1561
Autor:Lamborn, Susie D.
Naslov:Ethnicity and community context as moderators of the relations between family decision making and adolescent adjustment
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 299-301: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10305

1562
Autor:East, Patricia L.
Naslov:The younger sisters of childbearing adolescens
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 280-282: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10304

1563
Naslov:Mexican-American and Anglo-American children's responsiveness to a theory centered AIDS education program
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 265-266: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10303

1564
Autor:Bordy, Gene H.
Naslov:Parent-child relationships, family problem-solving behavior, and sibling relationship quality : the moderating role of sibling temperaments
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1299-1300: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10302

1565
Autor:Vuchuinich, Samuel
Naslov:Context and development in family problem solving with preadolescent children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1287-1288: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10301

1566
Autor:Yau, Jenny
Naslov:Adolesent-parent conflict among chinese adolescents in Hong Kong
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1273-1275: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10300

1567
Naslov:The effects of work intensivity on adolescent mental health, achivement, and behavioral adjustmnet : new evidence from and prospective study
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1259-1261: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10299

1568
Autor:Nucci, Larry
Naslov:Social class effects on northeastern brazilian children's conceptions of areas of personal choice and social regulation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1240-1242: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10298

1569
Naslov:Multifaceted impact of self-efficacy beliefs on academic functioning
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1220-1222: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10297

1570
Autor:Benasich, April Ann
Naslov:Maternal attitudes and knowledge of child-rearing : associations with family and child outcomes
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1202-1205: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10296

1571
Autor:Vasey, Michael W.
Naslov:Anxiety and processing of emotionally threatening stimuli : distinctive patterns of selective attention among high- and low-test-anxious children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1183-1185: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10295

1572
Autor:Smetana, Judith G.
Naslov:Adolescents' nconceptions of teachers' authorita and their relations to rule violations in school
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1169-1172: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10294

1573
Autor:Ford, Donna Y.
Naslov:Perceptions and attitudes of black students toward school, achivement, and other educational variables
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1151-1152: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10293

1574
Naslov:Cognitive of family-support mediators of preschool effectiveness : a confirmatory analysis
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1138-1140: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10292

1575
Autor:Ladd, Gary W.
Naslov:Friendship quality as a predictor of young children's early school adjustment
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1117-1118: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10291

1576
Autor:Hatzichristou, Chryse
Naslov:A multiperspective comparasion of peer sociometirc status groups in childhood and adolescence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1101-1102: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10290

1577
Naslov:The pictorial scale of perceived competence and social acceptance : does it work with low-income urban children?
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1082-1084: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10289

1578
Autor:Zakriski, Audrey L.
Naslov:A comparision af aggressive-rejected and nonaggressive-rejected chidren's interperetations of self directed and other-direced rejection
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1069-1070: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10051

1579
Autor:Courtney, Mary Lynne
Naslov:Behavior segmentation by boys as a function of aggressiveness and prior informantion
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1046-1047: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10050

1580
Autor:Waldman, Irwin D.
Naslov:Aggressive boys' hostile perceptual and response baises
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1031-1033: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10049

1581
Autor:Crick, Nicki R.
Naslov:Gender differencas in children's normative belifes about aggression : how do I hurt thee? Let me count the ways
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1013-1014: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10048

1582
Autor:Crick, Nicki R.
Naslov:Social information procesing mechanism in reactive and proactive aggresion
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1001-1002: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10047

1583
Naslov:The relations of children's disposional prosocial behavior to emotionality, regulation and social functioning
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 990-992: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10046

1584
Autor:Zeman, Janice
Naslov:Display rules for anger, sadnessn and pain : it depends on who is watching
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 972-973: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10045

1585
Naslov:Getting angry at peers : rassociation with linking of the provocateur
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 954-956: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10044

1586
Autor:Grolnick, Wendy S.
Naslov:Emotion regulation in two-year-olds : strategies and emotional expression
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 939-941: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10043

1587
Autor:Pederson, David R.
Naslov:Expression of the attachment relationship outside of the strange situation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 926-927: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10042

1588
Autor:Weinberg, M. Katherine
Naslov:Infant affective reactions to the resumption of maternal interaction after the still-face
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 913-914: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10041

1589
Autor:Carton, Lincon G.
Naslov:The development of perceptual completion abilities : infants' perception of stationary, partially occluded objects
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 903-904: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9597

1590
Naslov:Dampening of adrenocortical response during infancy : normative changes and individula differences
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 888-889: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9596

1591
Autor:Spencer, Patricia Elizabeth
Naslov:The association between language and symbolic play at two years : evidence from deaf toddlers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 875-876: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9595

1592
Autor:Gottfried, Gail M.
Naslov:Specifyng the relation between novel and known : input affects the acuisition of novel color terms
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 865-866: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9594

1593
Autor:Brown, Jane R.
Naslov:Why talk about mental states : the singnificane of children's conversations with friends, siblings, and mothers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 848-489: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9593

1594
Autor:Welch-Rose, Melissa K.
Naslov:Gender-schema development and children's constructive story memory : evidence for a developmental model
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 833-835: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9592

1595
Autor:Pillow, Bradford H.
Naslov:There's more to picture than meets the eye : young children's difficulty understanding baised interpretation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 819: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9591

1596
Autor:Brown, Jane R.
Naslov:Continuites in emotion understanding from three to six years
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 800-802: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9590

1597
Autor:Wellman, Henry M.
Naslov:Young children's understanding of trought bubbles and of thougts
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 787-788: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9589

1598
Autor:Deak, Gedeon O.
Naslov:The dinamic of preschooler categorization choice
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 765-767: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9588

1599
Autor:Hollister Sandberg, Elizabeth
Naslov:The development of hierarhical representation of two-dimensional space
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 739: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9587

1600
Naslov:Discriminant validity of the adult attachment interview
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2596-2599: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9586

1601
Naslov:Fetal antecendents of infant temperament
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2581-2583: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9585

1602
Naslov:Fetal neuroberavioral development
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2565-2567: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9584

1603
Naslov:Prenatal maternal reactivity to infant cries predict postnatal percaptions of infant temperament and marriage appraisal
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2551-2552: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9583

1604
Autor:St James-Roberts, Ian
Naslov:Individual differendes, daily fluctuations, and developmental changes in amounts of infant walking, fussing, crying, feeding, and sleeping
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2539-2540: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9582

1605
Naslov:The impact of postnatal dapression and associaterd advesity on early mother-infant interactions and later infant outcomes
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2524-2526: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9581

1606
Autor:Verschueren, Karine
Naslov:The internal working model of the self, attachment, and competence in five-year-olds
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2509-5211: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9580

1607
Autor:Zelazo, Philip David
Naslov:Intention, act, and outcome in behavioral prediction and moral judgment
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2490-2492: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9579

1608
Naslov:Japanese and United States preschool children's response to conflict and distress
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2476-2477: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9578

1609
Naslov:Culture and class influences on Anglo and Puerto Rican mothers' beliefs regarding long-term socialization goals and child behavior
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2461: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9577

1610
Autor:Rosenthal, Robert
Naslov:Quality of care at school-aged child-care programs : regulatable features, observed nexperiences, child perspectives, and parent perspectives
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2444-2445: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9576

1611
Naslov:Patterns of change in early childhood aggressive-disruptive behavior : gender differences in predictions from early corective and affectionate mother-child interactions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2431-2433: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9575

1612
Autor:Ensminger, Margareth E.
Naslov:School leaving : a longitudinal perspective including neighborhood effects
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2415-2416: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9574

1613
Autor:DeBerry, Kimberly M.
Naslov:Family racial socialization and ecological competence : longitudinal assesments of african-american transracial adoptees
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2395-2399: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9573

1614
Naslov:Openness in adoption and the level of child participation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2373-2374: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9572

1615
Autor:Kliewer, Wendy
Naslov:Coping socialization in middle chiuldhood : tests of maternal and paternal influences
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2355-2357: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9571

1616
Autor:Grotpeter, Jennifer K.
Naslov:Relation aggression, overt aggression, and friendship
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2338: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9570

1617
Autor:Crick, Nicki R.
Naslov:The role of overt aggression, relational aggression, and prosocial behavior in the prediction of children's future social adjustment
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2326-2327: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9569

1618
Autor:George, Thomas P
Naslov:Friendship networks of unpopular, average, and popular children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2314-2316: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9568

1619
Naslov:Effects of friendship and gende4r on peer group entry
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2298-2300: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9567

1620
Autor:Donna M. Kovacs
Naslov:Behavioral, affective, and social correlates of involement in cross-sex friendship in elementary school
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2284-2286: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9566

1621
Autor:Parker, Jeffrey G.
Naslov:Forming, losing, renewing, and replacing frienships : applaying temporal parameters to the assesmnet of children's freindship experiences
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2267-2268: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9565

1622
Autor:Eisenberg, Nancy
Naslov:Parents' reactions to children's negative emotions : relations to children's social competence and comforting behavior
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2245-2247: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9564

1623
Naslov:Interactions between family enviroment and frienship and associations with self-perceived well-being during early adolescence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2215-2216: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9563

1624
Naslov:Adolescent paid labor and relatioship with parents : early work-family linkages
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2198-2200: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9562

1625
Autor:Sheets, Virgil
Naslov:Appraisals of negative events by preadolescent children of divorce
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2180-2182: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9561

1626
Autor:Mekos, Debra
Naslov:Sibling differences in problem behavior and parental treatment in nondivorced nad remarried families
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2163-2165: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9560

1627
Autor:Wakschlang
Naslov:Not just "ghosts in the nursery" : contemporaneous intergrational relationships and parenting in young african-american families
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2145-2147: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9559

1628
Naslov:Neither too sweet nor too sour : problem peers maternal controm, and problems behavior in african american adolescents
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2128-2130: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9558

1629
Autor:Weiss, Laura H.
Naslov:The relationship between pareting types and older adolesents' personality, academic achivement, adjustmnet, and substance use
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2113-2114: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9557

1630
Naslov:Referring reporiong research participiants at risk : views from urban adolescents
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2097-2100: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9556

1631
Autor:Walden, Tedra A.
Naslov:Social responsivity : judging signals of young children with and without developmnetal delays
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2084-2085: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9555

1632
Naslov:Imitation and pantomime in high-functioning adolescents with autism spectrum disorders
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2072-2073: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9554

1633
Autor:Yirmiya, Nurit
Naslov:Seriation, conservation, and theory of mind abilities in individuals with autism, individuals with mental retardation, and normally developing childen
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2057-2059: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9553

1634
Naslov:Development of arithmetical competencies in chinese and american children : influence of age, language, and schooling
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2043-2044: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9552

1635
Autor:Rose, Susan A.
Naslov:Memory and processing speed in preterm children et eleven years : a comparasion with full-terms
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2018-2021: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9551

1636
Autor:Powell, Martine B.
Naslov:Children's memory of an occurrence of a repeated event : effects of age, repetition, and retention interval across three question types
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2004: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9550

1637
Autor:Gelman, Susan A.
Naslov:Children's casual explanations of animate and inanimate motion
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1986-1987: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9549

1638
Autor:Jones, Susan S.
Naslov:Imitation or eploration? : young infants' motching of adults' oral gusture
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1968-1969: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9548

1639
Autor:Hains, S. M. J
Naslov:Infant sensetivity to adult eye direction
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1950-1951: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9547

1640
Autor:Baldwin, Dare A.
Naslov:The ontogeny of social infromantion gathering
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1934-1939: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9546

1641
Naslov:An integrative model for the study of developmental competencies in minority children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1908-1914: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9545

1642
Autor:Hernandez, Donald J.
Naslov:Child developmet and the social demography of childhood
Matična publikacija:Child Development / Marc H. Bornstein
Napomena:str 168-169: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9544

1643
Autor:Bjorklund, David F.
Naslov:In search of metatheora for cognitive development : or, Piaget is dead and I dont't feel so good myself
Matična publikacija:Child Development / Marc H. Bornstein
Napomena:str 147-148: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9543

1644
Autor:Kagan, Jerome
Naslov:Temperament and the reactions to unfamiliarity
Matična publikacija:Child Development / Marc H. Bornstein
Napomena:str 142-143: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9542

1645
Autor:Oppenheim, David
Naslov:Children's narrative representations of mothers : their development and associations with child and mother adaptation
Matična publikacija:Child Development / Marc H. Bornstein
Napomena:str 138: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9541

1646
Autor:Kowal, Amanda
Naslov:Children's undrestanding of parental differential treatment
Matična publikacija:Child Development / Marc H. Bornstein
Napomena:str 125-126: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9540

1647
Autor:Kochanska, Grazyna
Naslov:Mutually responsive orientstion between mothers and their young children : implications of early socialization ; Grazyna Kochanska
Matična publikacija:Child Development / Marc H. Bornstein
Napomena:str 110-112: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9539

1648
Autor:Larson, Reed W.
Naslov:The emergence of soltitude as a constructive domain of experience in early adolescence
Matična publikacija:Child Development / Marc H. Bornstein
Napomena:str 91-93: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9538

1649
Autor:Pipp-Siegel, Sandra
Naslov:Toddlers acquisition of self/other knowledge : ecological and interpersonal aspects of self and other
Matična publikacija:Child Development / Marc H. Bornstein
Napomena:str 78-79: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9537

1650
Naslov:Ritual, habit, and perfectionism : the prevalence and development of compulsive-like bahavior in normal young children
Matična publikacija:Child Development / Marc H. Bornstein
Napomena:str 67-68: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9536

Upit: UncontrolledTerms_swish=(child development )

login